Sunday, August 3, 2008

Hamilton之旅

2008年7月25日

我地即visa就黎到期,所以今日就同公司请假去Hamilton既NZ Immigration搞延签。当日大概12点钟左右,我地就搞完延签啲野(希望一切顺利)。之后,我地就到处行吓。大概5点钟,我地就去之前eric响couchsurfing里面识到即一个人屋企住一晚。呢个人叫Carol,她今年47岁系一个艺术家。她屋企里好多动物,有狗,猫,猪,绵羊,孔雀,鸭,鸡等等。除咗动物多之外,屋企里仲有好多Carol画啲图画,一个字-正。她非常亲切啲招待我地,所以我地都好唔客气当系自己啲屋企。哈哈,真开心我地即住宿又免费!


她是Carol




Carol的屋子


她的其中一只狗

No comments: