Sunday, August 3, 2008

狂风暴雨

2008年7月26日

朝早我地就离开Carol即屋企向往Whitiaga既Backpackers-On the beach lodge出发。呢度就系今晚我地要住啲地方,一路往hamilton到呢嗰地方大概要3个小时。点知天不作美既然落狂风暴雨,搞到我地要取消全部啲计划而提前到嗰间Backpacker。大概中午12点,我地就到达whitiaga。当时大家都好饿,所以决定食野先之后先去on the beach lodge check in。因为呢度系一个小镇所以都无乜野食,我地就拣咗一间印度餐厅食午餐。


嗰印度餐厅

食完野滞后因为外出一路落大雨吹大风,搞到我地边度到无得去,只可以留响BBH上网。以值得一提就系当日啲风真系好大我念同香港啲八号风球有得比,d风打到我都惊会卑吹走。

No comments: