Sunday, August 3, 2008

好彩啲一天

2008年7月27日

今日一起身我就睇到天气有d晴朗,所以我地就去Cathedral Cove同hot water beach。我地好好才因为天气预告话会落雨,点知当我地去cathedral cove同hot water beach嗰阵一滴雨都无落,真系好开心因为我地一切顺利。Cathedral Cove系一个好大即海湾,以呢嗰海湾系有好多年既海浪打出黎同埋要等退潮先可以去。所以有d好危险,不过嗰海湾好大真系好壮观。











之后我地就去hot water beach,呢嗰系一个热沙滩换言之可以响呢嗰沙滩挖到热水同样都系要等退潮啲时候先可以挖到热水。但系当我地去到个阵以涨潮,所以挖唔到热水。但系无相干,嗰beach真系好靓。




接下来,我地就去Waihi。呢度系一个小镇出名金矿,所以我地黎到呢度都去金矿参观。




我地逗留到2点钟就返去Te Puke。3日2夜啲旅程就甘画上完美的句号。

No comments: