Thursday, August 14, 2008

大食会

2008年8月10日

今日我地大家系villa搞咗嗰大食会,主要系同我地搞欢送会因为我地听日就会正式离开Te puke.甘KEDC会长-Karie就煮咗好多野,除咗会长之外其它会员都有贡献吓d食物。以今日参于即人有来自香港既karie,来自台湾既Marc,Michelle,Patricia,Peggy;来自马来西亚既F4成员(winston,teh,carl,eric),Maxine,Wesley,Joanne,Cassey,Wayne;来自菲律宾既Bath。大家都食的好开心同津津有味,因为有好多好美味d食物,由其系会长煮既日式加厘鸡超好食。之后,我地4嗰就成为当晚既主角喇,好多人同我地影相。当然唔少得大合照,影完张大合照就把今晚啲欢送会画上完美的句号。小弟系度真啲要多谢每一位甘卑面出席,同煮咗既多野卑我地食,由其系会长出钱出力。除咗野食之外,Patricia同kat都有送礼物卑我地。衷心啲祝福每一位可以开开心心的完成NZ之旅。珍重!


美味d食物


大合照

No comments: