Saturday, July 5, 2008

第一站-Hamilton

2008年6月11日

今日,我地就要开始我们的旅程咯,非常之开心!以第一站,我地要去Hamilton.我地从Te Puke出发到Hamilton大概要两个小时就到。我地到左Hamilton,第一个去的地方就系Hamilton Garden。Hamilton Garden里因为冬天的关系,好多花草树木都已枯萎。所以我地感到有小小的失望,但系我地都仲可以搵到好多好靓的地方影相。我地大概逗留3个小时就已经快要天黑,所以我地就快快的去搵地方住。先头,我地打左好多间Backpacker都满座,原因系呢度有好大型的Function,所以一早就卑人Booking嗮。最后,终于都卑我地搵到一间J‘s Backpacker住,真的好彩!嘻嘻。

















No comments: