Saturday, July 5, 2008

Hamilton Zoo

2008年6月12日

今日一朝我地就离开J’s Backpackers,之后我地去左Hamilton Zoo。Hamilton Zoo入场费系纽币9文,其实都唔算贵。呢个动物园当然好过马来西亚,因为d动物有多,有生猛,而且仲好干净。我非常之仲意呢间动物园,我仲影咗好多动物。














大概逗留到1点钟,我地就离开Hamilton Zoo去揾野吃。吃完之后,我地就要出发去Auckland。而呢度去Auckland要两个小时,所以我地的时间有d紧迫。期待很耐的地方,就快可以到达真的好高兴。大概5点钟就到咗Auckland,跟住我地就去揾今晚要住得地方YHA Auckland International。我地问到之后,就系check in同放低d行李。无几耐,Patrick同Mia就约我地去顶好吃烧腊。今日,我地d行程真系有d紧迫,真系好癐。



No comments: