Saturday, July 5, 2008

全纽西兰最大的一棵树-贝壳杉

2008年6月14日

今日我地一早就check out离开奥克兰,以我地下一站就要去睇全纽西兰最大棵树-贝壳杉。由呢度去大概要两个小时,条路好难駕駛而且仲好弯。好辛苦地终于到达Waipoua Kuari forest,除咗可以睇到贝壳杉树之外,仲可以睇到四姐妹树。





全纽西兰最大的一棵树-贝壳杉





四姐妹树

睇完之后,我地有继续往下一站出发,由呢度去下一站Kaitaia要3个小时。我地去度Kaitaia已经系5点钟,跟住我地就去Mainstreet Lodge住,而且我地仲booking咗听日即去cape reinga tour。

No comments: