Saturday, July 5, 2008

奥克兰一日游

2008年6月13日

今日我地参加咗stray bus即一日游。甘呢个免费巴士主要带我地四处行下,参观到地d旅游胜地。第一站去的地方就系Sky Tower,同马来西亚只tower差唔多,但系就因该纽西兰tower比较高。




第二站,我地去咗National Maritime Musuem。呢度系靠近码头,所以有好多好靓即船。而且还有一台历史悠久的船,非常之有代表性地一台船,我地就快d影相无执输。嘻嘻



第三站系Mt Eden,呢度可以观赏到成个纽西兰即全景,如果夜晚黎仲靓。呢个Mt Eden之前其实是一个火山洞,除咗可以睇到全景之外,仲可以睇到两个海洋无痴埋而中间隔住一副地。











第四站就去Misson Bay,呢度无0羊特别只系有一个笨水池。完咗之后,我地就去吃Fish And Chip。











最后一站就系去Habour Bridge。个度我地参加咗一个免费即bungy tour(值35文,但我地唔须要卑钱),呢个bungy tour系去睇人跳bungy。好恐怖!






呢个行程大概由朝早10点钟到下午四点钟,之后我地就返Backpackers休息到晚上就同Mia巨地吃韩国BBQ自助餐。吃完野之后,我地成班就去FAmily Bar。呢间family bar其实系一间gay bar,当晚仲有男扮女的表演。真系另我大开眼界,我宜家先发觉原来纽西兰系甘开放。今日,真系节目丰富!





No comments: