Saturday, July 5, 2008

北岛北一日游

2008年6月15日

噚晚我地booking咗的tour系今日早晨九点钟,所以我地一早就起身准备去北岛北,可惜天不作美一直落雨。不过,我地无卑场雨影响我地即心情,我地一样带住开心的心情去北岛北。


我第一站去Ancient Kauri Kingdom参观个d用木凋成的物品。





我第二站去90 miles beach,呢个beach系最长的一个沙滩,长100km。我地就坐住四轮驱车去行呢个沙滩,意外地被我地睇到海狗。我地就落车同海狗影相,超开心!






第三站就去玩滑沙,座山有小小高,所以滑落黎的时候有D快,超好玩!






第四站去cape reinga。Cape Reinga系一个灯塔,



主要系睇Tasman Sea同Pacific Ocean两个不同的海洋但系即浪会打埋一起。虽然当时好大雾,但过咗一阵我地就可以观赏到呢个奇景。







因为今日到五点钟先完,所以我地确定住多一晚。听日先出发去下一站

No comments: