Saturday, July 5, 2008

一期一会

2008年6月11日

份工完左之后,我就会同我地朋友去hamilton,auckland,north玩大概十日。趁我仲未出发之前,我就同左好多人影相,因为大家好快就会离开呢个地方-Te Puke。过左今日,大家就会各分东西去下一个地方继续纽西兰的旅程。我同大家既相识,可以用一期一会黎形容。以一期一会既意思就系可能向呢生人中,只会相遇一次,而之后就不会相遇。所以我一定会珍惜我地相遇的时候,因为呢次即相遇会系我人生中的为一次相遇。讲真,当我要离开个一刻,真系有一返感触。我地相遇系一种缘分,但系可能我地以后都不会再碰面,无论如何我会记得2008年纽西兰的秋天,有你地呢班背包客陪我度过。我会好好的记载向我地回忆里,不会忘记大家向travelyan同caravan既点点滴滴。大家好会有期,珍重!
后记:虽然我地的相遇可能只会一期一会,但地球系圆既,所以我地都可能会再相遇,所谓天下无不散之筵席。


我地四个人


马来西亚-Sotong同马来西亚-Cacing


马来西亚-Aimie同台湾-KC


马来西亚-Joanne


台湾-Linda


香港-Soon


台湾-Color


马来西亚-Cassey


马来西亚 couple- Tan同Ang


马来西亚-Terence


我地保姆- Brenda同Aik

No comments: