Wednesday, May 28, 2008

在南瓜廠的日子

我地好快的就向Hasting的一間南瓜包裝廠開工﹐呢份工係通過一個中介人介紹。好不幸返工第一天我就病咗﹐我休息咗一日之後第二日先返工。呢份工作好簡單但係非常辛苦。每日要企十個小時﹐不斷剁的南瓜變成一塊塊。最慘的係個D人當我地係外勞﹐整日對我地呼呼呵呵又不卑我地講野.向呢度工作真係好辛苦﹐每日都好難受﹐因為要錢所以要繼續做。之後我真係捱唔住亦都想去奇異果包裝廠做﹐所以我地大概返咗兩個星期就辭職。





我工作制服﹐每日著住呢套制服係好辛苦


我工作地方

1 comment:

BERRY STRAWS ENTERPRISE said...

森光,看了你的"溫士頓的心情日記",不懂为甚么,心情突然感觉到有少许的沉重。。虽然,不能完完全全体会到你在那里的生活,但你要加油哦。正如你所说的, 要挑战自我。。希望,你还有那把劲,继续地体验在国外辛苦公干的生活。。我建议你,拍多些照片吧,那你就能苦中做乐了。。以后看回去,就不会那么苦了。。