Tuesday, May 27, 2008

到紐西蘭的第一天

2008年3月5日

依家係晚上及嘅11點鐘﹐我終於到達紐西蘭。到达的心情真係難以形容,因为自己真係冇諗過會嚟紐西蘭。嗰一刻的心情又開心但係又有D緊張﹐畢竟係我生平嘅第一次離鄉背井。落機之後當要過海關時就遇到小小的麻煩,我地就被海關審問咗大概一個小時多先卑我地過關。嗰一刻嘅我真係有D擔心進唔到紐西蘭,不過好才大家都冇事順利過關。进关之后,我地拿住D行禮到一個海關人员安排卑我地嘅地方留宿一晚。但係個晚﹐大家都冇覺好訓﹐因為第二朝六點鐘我地就要起程去另一個地方。所以﹐我地只係小睡等廳日的來臨。個一刻﹐真係覺得自己好惨﹐因為又餓又無得訓



呢張相片就係我地留宿留宿一晚嘅地方

2008年3月6日
好快的就到早晨6點鐘﹐我地就要離開Wellington Airport。离开之後﹐我地就搭6點半嘅巴士去Wellington City再轉巴士去Napier.


Wellington Airport- Yeah!!!!!!我要走咯

No comments: