Saturday, September 20, 2008

Abel Tasman National Park

2008年9月15日

明天我地就要离开nelson呢嗰地方,趁仲未离开之前仲有时间所以今日我地就去咗nelson附近嘅旅游胜地之一abel tasman走一趟.Abel Tasman係纽西兰其中一个好有名嘅国家公园,呢度嘅特色就係有好多好多不同嘅bay,而每个bay的海水都好清晰。所以就有好多旅客仲意係呢度kayak,因为边kayak边可以欣赏到很清晰的海水。


Kayak

除了kayak之外仲可以搭water taxi,一样可以欣赏到清晰的海水。除此之外,呢度仲有好多不同的jungle track。而我地就选择咗一个最经济的配套只需纽币48元,呢个配套只需要行两个小时包括会经过Abel Tasman最出名的吊桥。首先我地会搭water taxi去到Torrent Bay,作为我地jungle track嘅起点,行完两个小时好就会到终点-Bark Bay 等Water taxi载我地返去。大约中午12点我地就坐water taxi到返Torrent Bay,


在water taxi里面

大概20分钟就到了torrent bay。


起点Torrent bay

大约1230pm我地就开始两个小时嘅jungle track,一路上都係森林的风景所以对我黎讲无o羊特别。也许係我地行得太快,所以吾到两小时我地就到咗终点Bark Bay。


吊桥


沿途的风景


大概2pm我地就到咗Bark Bay呢度,于是我地就係度就影相打发时间。


终点Bark Bay

3:15pm ater taxi就黎载我地返去。到咗岸上已经係下午嘅3:45pm。一日游abel tasman就甘完成,之后我地就开车返nelson。

1 comment:

Martin said...

Yes, Abel Tasman is a great place!
if got chance catch up with the sunt set... its the most beautiful on in my life!


I trek for 8 hours there and put up a night half way!