Monday, June 2, 2008

第一天到Te Puke

2008年3月24日

呢四天我地玩的真开心,因为都唔使工作。但系时间过的真快,四天的复活节假期终于结束,我地都要收拾心情去迎接新的开始。我地下一站要去返工的地方就系Te Puke。等我简单的为大家介绍Te Puke黎个地方。Te Puke系为于Bay of Plenty,黎度系出名出产奇异果。所以唔使讲我念你地都知我接落黎系做D乜嘢。。。无错,我就系一间Trevelyan's Pack and Cool Ltd的奇异果包装厂工作。我地大概11点钟到达Te Puke,等左3个小时个间厂的工作人员先黎接我地去住的地方。之后到左住的地方有又再等负责人返黎安排地方卑我地住。大概4点钟,负责人终于返黎,安排左两间车屋CARAVAN卑我地四个人训。我地入度车屋先放置D行李,然后打扫车屋。就去厨房煮野吃,之后等训觉。因为等的太耐,所以大家好癐.



No comments: